Kisah Kehidupan Baby yang cute...

Saya sayangkan mama dan papa. Saya sukakan semua saat -saat kita bersama.

Ketika kita bergembira bersama, kita bahagia bersama.

Saya gembira bila papa membawa saya bersiar-siar menaiki kereta. Sangat gembira!

Saya gembira ketika papa bermain bersama saya. Bergurau senda dan bergelak ketawa.

Saya suka saat kita melakukan aktiviti kesihatan. Nampak kesungguhan mama dan papa.

Owhh... indahnya dikala relaks, di massage  dengan penuh kasih sayang.

Dimandi dengan penuh perhatian. Saya segar selalu.


Di keringkan dengan lemah lembut.

Dan disusukan dengan secukupnya..

Opss... selepas susu saya lebih gembira kerana disendawakan.

Perut dah kenyang, mata pun mengantuk.. masa untuk tidur!

Saya sayang mama..

Kerana selalu membuatkan saya tersenyum

Mengembirakan hati saya..

Memastikan saya sentiasa bersih dan sihat

Menidurkan saya bila saya keletihan

Dan memilih yang terbaik untuk saya

Menyediakan makan dan minum saya

Memastikan saya sentiasa selesa


Memastikan kesihatan kulit saya

Dan meletakkan saya ditempat yang sepatutnya

Menyediakan diri saya agar sentiasa lena

Dan bersama saya bila perlu
Saya sayangkan mama dan papa.. Mereka sentiasa memberikan yang terbaik untuk saya. 
Anda pula bagaimana?

Comments

Popular posts from this blog

Adakah itu Malam Lailatul Qadar

Bertadarus Pada Bulan Ramadhan

Suami Ku Kawin Lagi...Waaaaa