Posts

Showing posts from February, 2013
Image
Walaupun kisah ni dah suam-suam kuku, tapi setiap kali teringat dan tengok balik video ni, hati menggelegak. Betapa manusia kini semakin hilang pertimbangan.  Kemana perginya sifat seorang insan. Ini anak orang beb. agak-agak la. 
Syukur anak kecil yang tak mengerti apa-apa ini tidak cedera parah. Mungkin malaikat melindunginya. Tapi Manusia yang melakukannya itu x de hati perut ke?.. Kau ade anak kan?, Kau juga seorang ibu kan?, Kau manusia kan?.. maka dimana sifat keibuan kau?, dimana kau campakkan kewarasan kau?.. Kau mental ke apa? Eeeee... memang sakit hati lah.. nak kata kau mental, tak pulak. Apa niat kau? apa sebab kau buat budak kecik tu mcm tu? mak dia marah-marah kau ke? bapak dia tak bayar gaji kau ke?.. eh, kau baru sehari keje kan?.. So ape kejadahnya kau ni...
Nasib baik kau kene penjara je. Apa? kau ingat kau selamat? Nasib baik anak orang tu tak mati. kalau mati kau nak bayar dengan apa?.. kau ingat dengan masuk penjara, kau boleh ganti anak dia? .. memang hangin lah…