- Selamat Tinggal Kesayangan Ku -

Dengan usaha yang gigih
Dengan semangat yang tinggi
Dengan harapan yang menggunung
Tanpa mengerti penat dan lelah
Aku memiliki mu
Menatap diri mu
Menyentuh dengan penuh kasih dan sayang
Mengucup pipi mu
Membelai penuh kasih wajah mu
Setelah lama kita bersama
Aku amat memerlukan mu
Kamu sangat penting bagi ku
Tanpa mu hidup ku sepi
Tanpa mu hidup ku sunyi
Aku menjaga mu dengan sepenuh jiwaku
Aku menjaga mu dengan ikhlas dan jujur
Tapi kini kau pergi jua
Kau tinggalkan aku kesepian
Kau pergi tanpa pesan
Membiarkan aku sendiri
Mengharungi hari-hari yang kulihat semakin sepi
Oh kesayangan ku
Aku pilu kehilangan mu
Aku sedih kau meninggalkan aku
Kenapa kau lakukan begini pada ku
Wahai kesayanganku..
   




NOKIA C600

Apsal kau terjun dalam mesin basuh tuuuu?... adoiiiiaaiii

=()

Comments

Popular posts from this blog

Adakah itu Malam Lailatul Qadar

Bertadarus Pada Bulan Ramadhan

Perempuan Kencing Berdiri? eewwww...