Kasihnya Ibu!

Chantek keboringan sangat hari ini. Bukan tak de kerja tetapi saja tak nak buat keje. Tengah belek-belek pakcik google ni, terjumpa la pic ni. So, ini peringatan kepada anak- anak muda semua yang sedang berkasih-kasihan. Sedangkan haiwan yang sayangkan anak. Inikan pula kita yang Allah kurniakan akal dan fikiran. Sila ambil pengajaran. Jom tengok apa ibu ni buat untuk anaknya.
Anak yang dikendong terjatuh ketika sedang melintas jalan. Anak yang tidak mengertia apa-apa hanya menangis ketakutan.

Si ibu yang tersedar segera menyelamatkan anak kecilnya itu.

Tiba-tiba datang seekor anjing cuba untuk menghampiri anak kecil itu. Namun si ibu tanpa mempedulikan keselamatan diri terus menerkan kearah anjing tersebut.

Melawan sehabis daya demi untuk anak kecil kesayangannya.

Dan akhirnya, anjing tersebut terpaksa mengalah dengan kuasa kasihnya ibu. 
p/s : Binatang pun tahu sayangkan anak. Kalau korang tak nak anak korang tu, jangan dibuang2. Meh bagi kat chantek ni.

Popular posts from this blog

Adakah itu Malam Lailatul Qadar

SOLAT DHUHA DAN REZEKI DARI ALLAH

Bertadarus Pada Bulan Ramadhan