Nak buat HERBALIFE for starter? Please read


Bismillah

Knape topik ni timbul? Oke dgr sini baik2.

Ramai yang tanye aku cane nak buat business ni, minat ngan business, cne nak dpt income, esp student cm aku ni. Kelas nak penuh je. Sem ni penuh weehhh...tp takpe. Business ttp no 1 di minda aku.

Ramai yg bertanya, nak income mcm aku, atau lebih dari aku. So maksudnye kne ikut ckp aku, sebab


THERE IS NO WAY AKU AKAN AJAR SESUATU YG HANCURKAN HIDUP KAU.
NO WAY.
Ape2 ajaran aku, pasti benda yang telah membuatkan aku sampai ke tahap ni.
So if aku share utk buat sesuatu, lakukanlah supaya cepat2 dpt income         RM10 000. Atau lebih.


Nak tak? Taknak takpe...aku tak kesah. Tapi yang nak ni, kne jd good student.

Kalau korang serius nak EARN EXTRA INCOME, mulakan dengan attend SPECTACULAR 2011!


Speaker2 yg dah berjaya!

Knape kene g event ni?

Event ni telah mengubah business kitorg. So kenape pulak bile org nak buat business kami tak galakkan giler2 utk org attend kan? Mestilah kitorg akn sebut pasal PERGILA KE SPECTACULARRRRR....becoz that's the answer to this business. Aku tak pernah nampak orang earn income banyak2 n consistent in Herbalife klu tak g event2 mcm ni.

Korang mesti tak faham kan? Takpe. Pergi je. Trust me. You'll learn so much abt life.

Di samping itu, kite akn tinggal dgn TEAM.


Ape kebaikan duduk dgn team?

1. Dapat berkenalan2 dgn lebih ramai generasi muda mudi Herbalife
2. Dpt bertukar2 fikiran, business style, dan sebagainya
3. Meningkatkan FOKUS training Spectacular
4. Create a MEMORABLE events. (Kalau duduk rumah, gerak dr rumah, kurang memorable than duduk ramai2. Bile kurang memorable, kurang impact.;) )

Kalau perasan, leaders adalah org pertama yg akn jawab "Ye sy akn stay bersama team"sebab leaders tau benefits team work. Kalau anda nak jd leaders wlupun takde team, mulakan dengan becoming a good follower!

Dan malam tu ade TEAM meeting gk. Kat team meeting ni kite akn buat few recognition, berkenalan dgn orang baru sket, just nak wrap up 1st day knowledge. Team meeting sangat penting ikut pengalaman kami. So don't miss okey! ;)

Kami jugak akan give away CASH promotion kepada sesapa yang bawak ramai orang2 tersayangnya.


Baik kan? Baik. Utk kebaikan bersama jugak. Sebab kalau korang attend sorang2, dlm hall tu nnti mesti nak nanges ingat org2 tersayang sambil berfikir, "Kan best kalau ### ade gk skang...rugi tak paksa je die ikot..." Lalu seperti ini---> ='( ---> trust me, I've been in many of these events! Even aku dah bawak 20 org pun aku ttp akn teringat org2 yg tak g tu sambil bersedih menyesal tak paksa. Biarla korang benci aku, sebab lepas event korang akn berterima kasih kat aku. =')

So untuk mengelakkan penyesalan seperti di atas, kami uplines membuat promosi mcm ni supaya anda boleh motivated utk bwk org2 tersayang pastu takyah muka camtu time Spectacular---> ='(

OKE? ;)

So sape yg nak buat business tu? Cepat2 bertindak!! Pergi SPectacular dulu!

Kalau korang still teragak2, betul ke berbaloi? Sbb harga tiket kan RM330. Kalau korang pernah trained by LOCAL Millionaires (aku pernah okey), sehari is RM700. Yang ini trained by Millionaires gk, International pulak tu, RM330 for 2 days. Kenapa murah? Sbb trainers2 ni adalah orang yang telah kaya dlm Herbalife, dan mereka datang ke Malaysia TANPA GAJI. Semata-mata utk berkongsi. Perkongsian mereka sangat HONEST sbb takde benefit duit pun. Dorg pun takde team kat Malaysia, so THEY DONT HAVE ANY INTEREST IN HELPING US pun actually accept to SHARE from their hearts what they have done. Best kan Jutawan Herbalife? ;)

Best. InsyaAllah.

Kepada semua yg akn menghadiri, kite doakan semoga Allah memberkati journey kite, semoga Allah memudahkan segalanya, berikan kite kekuatan untuk mencapai cita2 2011 kite. (oke sape yg takde cita2 tu cpt be serious skang!! create yr dreams!)

Fisabilillah, ALLAHUAKBAR!!

So kalau minat nak EARN EXTRA INCOME, silalah add aku d Facebook LEEYA. Kalau korang lelaki, boleh add my husband MOHAMAD FIRDAUS BAHARIN 

Please, business purposes k.





Entry ini saya copy paste dari blog amalina-peter.. ada maklumat yang saya tukar.. bukan niat untuk apa-apa, cuma untuk berkongsi maklumat semata-mata. in shaa allah.

Comments

Popular posts from this blog

Adakah itu Malam Lailatul Qadar

Bertadarus Pada Bulan Ramadhan

Perempuan Kencing Berdiri? eewwww...