Meningkatkan Trafic dengan Easyhits4u.com

Dengan menggunakan easyhits4U.com selain meningkatkan trafic ke web / blog anda, anda juga boleh menjana pendapatan. Konsep dari easyhits4U.com merupakan Program Paid To Click. Anda akan diberi  iklan untuk di click. Setelah di klik, anda akan memperoleh credit. Laman web ini menyelenggarakan system 1:1 traffic exchange system, yang membantu para webmaster dan pemilik blog untuk mempromosikan web / blog mereka. Setiap blog yang dikunjungi oleh anda dengan menggunakan system dari  Easyhits4U.com ,anda akan mendapatkan satu kunjungan balik ke web atau blog anda atau memperoleh referall. 

CARA - CARANYA....
 
Setelah selesai mendaftar di Easyhits4U.com , anda perlu melakukan surfing dengan menekan salah satu paparan seperti dibawah ini :

Pilih salah satu, dan saya mencadangkan start surfing 1:1  .Kemudian anda akan diberikan halaman iklan selama 20 saat dan sebagai balasannya blog / web anda akan diberi pelawat sebanyak satu kunjungan (visitor). 

Setelah itu akan keluar windows baru seperti paparan dibawah ini :


Anda hanya perlu menjawab pertanyaan diatas dengan mengklik jawapan yang disediakan.Paparannya tidak semestinya berkenaan dengan nombor, tetapi juga gambar dan pelbagai.

Disamping itu program ini juga  menyediakan program referal, jika anda mencari downline , maka setiap 100 credit yang downline anda perolehi, anda akan mendapat  $0.10. Contohnya seperti dibawah ini :


Untuk mengetahui alamat link referal anda,  sila semak di menu referal.  Pilih my referal, atau masuk ke menu promo tool,  disana disediakan banner untuk diletakkan diblog anda atau di web anda. 

Anda Tertarik?... Jom Join Easyhits4U.com

Comments

Popular posts from this blog

Adakah itu Malam Lailatul Qadar

Bertadarus Pada Bulan Ramadhan

Suami Ku Kawin Lagi...Waaaaa