Cendol



Entah mengapa sejak akhir-akhir ni aku suka sangat makan cendol. Boleh dikatakan hari-hari aku suruh hubby kesayangan aku belikan.Sedangkan sebelum ni cendol bukanlah minuman yang aku gemari. Memandangkan aku pun dah nak bersalin, jadi hubby aku ikutkan saja apa aje selera aku. Hubby aku kata, sementara tak bersalin lagi, nanti dah dalam pantang, tak boleh nak makan pulak. betul jugak. So, setiap hari, keluar je opis, mesti pegi beli cendol.. aduhaiii cendol, apasal lah kau asyik goda aku jer...

Popular posts from this blog

Adakah itu Malam Lailatul Qadar

SOLAT DHUHA DAN REZEKI DARI ALLAH

Bertadarus Pada Bulan Ramadhan